Heipä hei.

On jo tammikuun puoliväli ja pian alkaa taas kevät. Odotan kovin innoissani kevättä, sillä silloin tuntuu elämä kuin heräävän. Ihminen on talvella jollain tapaa kuitenkin horroksessa. Nyt kun on synkät kuukaudet, monilla ihmisillä on vaikeaa. Ulkonakin on synkkää ja rumaa. Likaista ja ruskeaa. Vaikka keväälläkin on ruskeaa, lumet sulavat, likavesi virtaa, hangen alta paljastuu koiranpaskoja jotka oikein kiehuvat auringossa, roskia ja tupakantumppeja, kaikki on kuitenkin iloisesti. Tuntuu paremmalta.
Minulla on ollut tänä vuonna erikoista, että minulla on viime päivinä ollut paljon erotiikka-ajatuksia. Joskus se on ollut niin keväällä, mutta nyt on ollut nyt. Se on häiritsevää kun en voi aina keskittyä televisio-ohjelmiin niiden asiasisällön vuoksi, vaan minun ajatukset ovat menneet seksiasioihin. En osaa sanoa miksi nyt on noin. Olen käynyt kävelyllä ja tänään pulkallakin laskemassa, että saisin ajatukset vähän muualle. Minua on myös väsyttänyt paljon ja olen nukkunut huomattavasti liikaa. Minusta tuntuu että se johtuu poikkeuksellisen lämpimästä säästä.

Minua kiinnostaisi katsella kaikkia ohjelmia jotka kertovat planeetoista ja niiden olemisesta ja kuista. Ne ovat mielenkiintoisia ohjelmia. Selostaja kertoo hyvin ja niin että tavallinenkin ihminen oivaltaa. Maa mahtuisi Jupiterin sisään yli 1200 kertaa. siis aina uusi maa että vanha on sisällä. Niin suuri se on. Jos sen kertoisi jollakin hehtaariluvulla, sitä ei käsittäisi. Tänään tuli yksi ohjelma jossa kerrottiin Jupiterista, mutta se oli liian lyhyt. Ehdin vasta innostumaan. Kaikkea tyhmempää ohjelmaa kyllä tulee. Luulin joskus, että Kolmas Kivi Auringosta olisi avaruustutkimusohjelma, mutta se olikin järjetöntä nauramista ja pelkkää vitsailua. Myöskin haluaisin katsoa matka-ohjelmia jossa mennään oikein vieraissa ja kaukaisissa paikoissa, vuoristokylissä, viidakoissa ja kaukokaupungeissa. Luonto-ohjelmat ovat myös mieleeni. Ja sellaiset joissa kerrotaan vaikka mitä tehdään Tsetseeniassa? Onkohan siellä vieläkin sota, vai joko siellä on rauha? Uutisissa ei ole ollut nyt mitään. Se pääkaupunki on ainakin ihan raunioina.

Tein eilen taas sellaista kananmunatotia. ( www.herkut.net/resepti.php?id=790 ) En löytänyt yläkaapista pilliä. Haluan aina juoda munatotia pillillä enkä halua juoda mukista. Olen aina juonut pillillä, ja se on minun mielestä tärkeää. Reuhdoin suutuksissa kaapin ovea niin että sarana irtosi ja kaapin ovi putosi minun päähän. Sain kuhmun ja rikoin sen oven suutuksissa parvekkeella. Kun rauhoituin niin löysin ne pillit tiskipöydältä. Olin ne vain jättänyt siihen viimekerralla.
Ei tarvitse pelätä lintukuumetta vaikka syö kananmunaa raakana. Suomessa voi huoleti syödä.

Hei taas.

Terveisin Tulkku

Olen miettinyt ja päätellyt että se taisikin olla 120 kertaa. Tai ainakin sinne päin. Se Jupiter-Maa.